• fitflop singapore

    han er min klasse talent, ansigtet dækket med & ldquo; ikke - og rdquo;, ved jeg ikke, fordi den dag var for træt, eller på grund af andre grunde.kort sagt, han den blain på ansigtet er & ldquo; ikke vild ild, foråret brise og sundhed og rdquo;.

    hvis du spørger mig, hvorfor jeg vil have hans & ldquo; - og rdquo;?med hensyn til dette spørgsmål, og jeg selv er ikke sikker, men ifølge min hjerne nerve - analyse, stort set har følgende fire grunde:

    en & ldquo; ikke - og rdquo;.han sagde, hans ansigt er tre vaccination, kan afspejle, at kopper og rdquo; er & ldquo; stigning, hvad job -, papir -, hvor han & ldquo; ikke - og rdquo; lang tid, så længe han 乱侃 en kvasi -

    som fitflop

    fuld af, fordi det hedder & ldquo; geni er 100% og rdquo;.

    andet, & ldquo; kærligheds - og rdquo;.en dag, han sang digte ", har" hader, du vil forlade dig, åh, liv og kærlighed, "elsker, ja … &hellip og rdquo; han sad bag kay lomme - beruset, sagde: & ldquo; xiang dou, du er så talentfuld.elsker dig, yo!rdquo; xiang smilede og sagde, kay & ldquo; herfra, jeg tilbeder dig, yo!hvis du kan genkende.ved, at jeg er et geni!rdquo;

    tredje, & ldquo; acne og rdquo;.som navnet antyder, fuld af ungdoms - og energi

    - salg fitflop

    mennesker, natur, dit ansigt vil blive det hedder & ldquo; acne og rdquo; ting!xiang normalt aktive og elsker at drille & ldquo; fitflop sko danmark pingvin og rdquo; (min klasse en skolepige øgenavn) er lovende ansigt er dækket med aktiv & ldquo; acne og rdquo;, xiang ikke jade mund lidt rystede, rører ved hans elskede, sagde: "dette er min karakter; - i nu, en fremtrædende personlighed i!rdquo;

    fjerde, & ldquo; efter - og rdquo;, & ldquo; efter - og rdquo; sandheden er at vælge en spand deres sovesal kaldtes & ldquo; en hård og rdquo; gud.fordi fitflop sko udsalg gud er et geni på før, så jeg må have det.geni, sagde: "jeg dag 3, drikke red bull, så tre foranstaltninger af kogalskab.rdquo; gud svarede: "jeg dag 3. - bortset fra, at ansigt, ikke kopper!rdquo; geni sagde: & ldquo; - er karakter viser, hvordan fjerne?ud over det, og også.rdquo; gud sagde: "jeg er målløs, og slå dig selv!rdquo; og

    fitflop.

    gud har et geni i sengen, geni og gø!gud ".

    xiang tre kopper, jeg er god!fordi jeg vil energisk, fuld af talent og intelligens.cheung, vil en dag blive & ldquo; - og rdquo; af hemmeligheder til offentligheden, således at hele verden er kopper.

    men jeg har brug for dig. "; - og rdquo;!som almisser.cheung, lad mig fuld af ungdommelige … …


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :